Без рубрики, իմ ամռը

իմ ամառը

Այսօր ես ձեզ կպատմեմ, թե ինչպես եմ անցկացրել իմ ամառը։ Ես ու իմ շատ սիրելի ընկերները եղել ենք Ծաղկաձորում ։ Մենք հիանալի ժամանակ անցկացրինք: Մենք ամեն օր գնում էինք լողավազան և խաղեր խաղում: Երեկոյան քաղցրավենիք, հյութեր վերցնում և միասին ֆիլմ դիտում։ Վերջին օրը խարույկ էինք կազմակերպել ՝որպես հրաժեշտի երեկո: Մենք վերադարձանք Երևան պատվոգրերով և հիանալի հիշողութուններով:

Հաջորդ ճամփորդությունը ընտանիքով դեպի Դիլիջան էր:Եղանք Պարզ Լճում, Հաղարծին Վանական համալիրում, բնության գրկում սուրճ վայելցինք,գետի ափին ավանդական խորոված արեցինք ու հաճելի հոգնածությամբ վերադարձանք Երևան:

Սակայն ամենա հիշարժանը մորս ծննդավայր՝Գորիս այցելելն էր, որտեղ ես մնացի մեկ շաբաթ, վայելեցի մաքուր օդը և աննկարագրելի բնությունը՝ժայրեր,սարեր,սրբավայրեր ու լիքը գեղեցիկ ծաղիկներ:

Оставьте комментарий