Без рубрики, Գրականություն

Կարդում ենք Չարենց

Կարդում ենք Չարենց

Հնչում են օրերը, կանչում են,

Օրերըկարմիր ու բոսոր.

Օրերը ղողանջ ու հնչյուն են,

Զնգում են՝ հրե ու հզոր

Ու սիրտս զնգում է, զնգում է,

Թռչում է՝ կրակ է ու բոց.

Լսո՞ւմ ես սրտի իմ զնգունը

Լսո՞ւմ ես, լսո՞ւմ ես, թե ոչ… 

Կրա՛կ կա սրտիս մեջ, կրա՛կ կա,

Հրդեհ է՝ վառվում է հրկեզ.

Ալիքը, կուզեմ, որ արա՛գ գա – 

Անդարձ է կարոտը երգիս

Կուզեմ, որ կյանքի մեջ գալիք այն 

Երգերս զնգան ու հնչեն 

Կուզեմ, որ լսե, ա՜խ, գալիքը 

Երգերս այս վառ ու հնչեղ

1. Բացատրի՛ր բառերը՝ բոսոր,ղողանջ, հրե, բոց, գալիք։ 

բոսոր


Կարմիր, ծիրանագույն:


2․ Մուգ կարմիր, արյան գույնի:

ղողանջ
Մետաղյա կամ ապակյա առարկայի թրթռուն ձայն՝ հնչյուն:

հրե
Հրի, կրակի, հրեղեն:

2. Ի՞նչ գույն է փոխանցում բանաստեղծությունը։ Դո՛ւրս գրիր գույն արտահայտող բառերը։ 

կարմիր,կանաչ:

3. Ի՞նչ տրամադրություն, զգացում է փոխանցում բանաստեղծությունը։ 

Բանաստեղծությունը իմ կարծիքով շատ պխրուն է,նուրբ խոսքերով և հաճելի զգացումով:

4. Փորձ՛ր մեկնաբանել բանաստեղծությունը։ 

Ինձ շատ դուր եկավ բանաստեղծությունը որովհետև նա նեւկայացնում է վար գույնեով և հաելի զգացումներով:

Կարդում ենք ՉարենցՏաղարան

Оставьте комментарий